Långfredag? Min gick då jävligt fort!

Gaaah, stress som FAN imorse. Var helt 100 på att jag började kl 13 (SOM VARENDA FREDAG).. Men nej nej, jag började kl 12 (iof inge problem OM JAG NU TITTAT INNAN JAG GICK OCH LA MIG IGÅR!!) så hade jag kunnat gå upp en timme tidigare och haft en lugn morgon, men nej.. Jag klev upp kl 10, duschade och fixade mig. 10 i 11 kikar jag en snabbis på schemat innan jag tänkte åka ut till stallet för att rida.. Ser då såklart att de står 12 ist för 13.. PANIK!!!!

Gasa ut till stallet, mocka, mata 3boxar. PANIK, tar in Bingó, byter om till eksemtäcke (hästen kliar snart sönder sig *sad face*) slänger ut hästen i hagen, gasar till jobbet och sån JÄVLA TUR JAG HAR!! svänger ut från grusvägen till storavägen, gasar på i uppförsbacken och kommer upp till 70 vid kröken och i nedförsbacken direkt efter ser jag 2polisbilar. SHIT, poliskontroll. TUR att de var en uppförsbacke innan liksom.. Annars hade det gått betydligt fortare!!

Bara att svänga in, blåsa, visa körkortet och snällt berätta att pappa äger bilen :P
Men hon var glad och snäll så de gick bra ^^. Sen körde jag lugnt och försiktigt därifrån!

Jobba fram till 17, blev bjuden på middag av arbetskamrat. Det tackar man liksom inte nej till!
Så middag på O'learys blev det. Galet trevligt och gott var det :) som tack skjutsade jag honom hem!

Nu sitter jag hemma (vilket jag gjort i 2timmar nu), pillat med min Iphone :D yaaay, och pillat med katten och lekt på internet.  Nu ska här glos på tv!.

Och njutas av FYRA!!!! dagars ledighet. FY FAN VA SKÖNT!

Så här ska de softas och mysas och degas. Och Bingó ska få mycket tid <3 :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: