Obehagligt

Fick en riktig idiot till kund idag, som tillslut i princip stod och berättade för mig att jag inte utförde mitt arbete korrekt och att elgiganten var idioter och att jag var en idiot som inte hjälpte honom på korrekt sätt osv osv. Otroligt obehaglig situation då jag på kvällarna är helt ensam ute på lagret och de kan hända mycket "hos mig" innan någon i butik skulle märka något. Måste ta upp detta med chefen. För i princip så ska vi aldrig känna "obehag" när vi möter en kund, dvs vi ska alltid kunna ha en "back up" som kan komma och helt enkelt bara stå vid sidan om utifall ATT något händer. Men den möjligheten har inte jag på lagret (om jag inte GÅR IVÄG från kund och ringer till någon i butiken, men de är svårt att gå iväg från en kund som står och skriker och har sig).
Men aja, han gick utan att göra något men ändå.

Lite senare kom det en kund som däremot lite försynt gav jättefint beröm mot elgiganten och oss på lagret, att vi var trevliga, hjälpsamma och lätta att ha å göra med. Då blir man lite glad iaf! :)

Jobb i helgen, stall på fm imorgon, jobb sen ska jag vara chaufför till päronen. Imorgon blir de stall efter jobbet. Orkar nog inte gå upp i tid för att hinna med stall på fm då faktistk :P (5:e dagen på raken jag jobbar då, jag är TRÖTT då kan jag lova!)

Ne, nu ska ja fara mot sängen. Upp "tidigt" imorgon!

Natti mina vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: