Soliga timmar!

Käkat lunch på altanen, halvdåsat i solstolen några timmar och sen blev de glasstund på altanen också! :)
Lite rödare blev jag, och jag hoppas de resulterar i brunhet. Dumma svenska kropp! Har en sån där riktigt klassisk svensk hy, dvs, blir mest röd :P Men ibland så blir ja lite brun också! Känns som att vinna på lotteri. Yaaay!

Snart iväg mot stallet, ska rida Bingó en sväng i skogen, och Einrad en sväng på ridbanan :) Kuligt! Först dock en sväng till Foderboden för att köpa glykosamin. Men aaaallra först (dvs innan jag ens kan vistas utanför husets 4:a väggar) ska jag sminka mig och dra på mig ordentliga kläder (och inte mina trasiga men superskönt kortbyxor, med ett söndertvättat linne till ;D)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: