Träningsvärk!

Jahopp, tränigsvärk från gårdsagens fartfyllda ridtur. Träningsvärk i mage och lår.
Kändes idag när jag skulle rida igen :P haha, men myyyys, då har man ju iaf ridit ordentligt ;D
Lillabruna var rolig att rida idag också! Lite galopp på vägen, samlat och fint, sen fortsatt travträning på ridbanan. Duktig tjej! :D

Bingó fick en promenad med Cassandra, för jag hade lite att fixa i stallet (vissel, jag glömde att mocka en box), sen släpptes det in hästar ^^.

Imorgon är jag leeedig och ska faktiskt ta och baka bullar! :D Tjohoo! ;D


Kommentarer
Postat av: Sandra

svar: Alla gånger, haha! Han utnyttjar det som fan, att han får gå utan täcke nu. >_<

2011-04-06 @ 16:44:32
URL: http://itsourtimetoshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: