Äventyr!

Har varit på äventyr med Sandra, eller ja. Vi har varit i sorunda och kollat på lösdriftsplats.
Verkligen ett superfint ställe där jag absolut tror att Mach kan trivas! (nästan nästan så ja tar med mig Bingó också! om jag hade haft en annan typ av häst). Men verkligen vackert! Nära till vattnet, superfina hagar, schysst ridbana (skrittavstånd á 10min till ridhus) tydligen superfina ridvägar och hela stället andades lugn.

Trevlig tjej som driver gården, hon verkade ha koll på allt och kändes sympatisk och "trygg".
Tror absolut att de kan bli bra där ute! :)

Tog oss sen till Bingó, som inte alls var på humör idag. Blev ett superkort pass på ridbanan.. De funka inte alls.
Han bara 4takta i traven och bad jag om tölt kastade han sig ner i trav när jag inte "var på". Tjaffsade en stund med honom och slutade efter att jag fått honom i ren tölt några varv på volten.
Han känns superkinkig nu vid pälssättningen. Jättemycket päls redan nu :(
Ska nog bara ut och barbackarida i skogen nu, typ mest skritt och klättring..



Bjuder på en bild på en sammarbetsvillig Bingó!
Han kan va snygg när han väl är med mig ;D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: