Tavlan!

Åh, idag satte vi upp tavlan, pappa å jag.
Ord kan verkligen inte beskriva hur mycket jag älskar min fina fina fina fina vän <3
Tavlan betyder så mycket och speglar så mycket känslor för mig.
Jag hoppas att den kan följa med mig länge i livet, och att jag genom tavlan kan behålla minnena av Bingó på ett annat sätt. Med mer glädje och med mer känsla. Jag kommer ju aldrig glömma min fina älskade vän när dagen väl är förbi. Men tavlan kan behålla så många känslor som man lätt "glömmer" bort.

Den gör mig så sjukt glad och fyller mitt hjärta med så många varma känslor.

Nog ett av mina bästa köp faktiskt, och tack vare Agnes och hennes öga för bra bilder har jag nu kanske världens finaste tavla hängandes i mitt rum.



Tavlan <3



och bilden i större format!



Kommentarer
Postat av: Frida

Jättefin bild, du verkar gilla den lika mycket som jag gillar den bilden högst upp till vänster i min header på mig och Guffi :)



Svar: Man lär sig väldigt mycket av dessa galenpannor :)

2011-08-07 @ 19:19:50
URL: http://guffiframidfelli.blogg.se/
Postat av: Agnes

Blev så glad när jag såg att du gjort en tavla av den, ni är så fina och bilden blev så mysig!

2011-08-07 @ 23:37:05
URL: http://nikonian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: