Busy Bee

Lördag idag, och ack så skönt att sova ut! :')
Började dagen på gymmet, blev en kortis men hann med ca 50min på crossen och sisådär 10-15min styrka.
Dumma människor som ska använda crossen just när ja behöver den :(

Vidare för att häma upp Annica vid busshållsplatsen, vi tog Max på våran väg mot stallet (där försvann alla mina träningstimmar...), lunchade i stallet och hade de allmänt mys :)
Bingó fick faktiskt hör och häpna, följa med på våran promenad idag. Hagen han går i är helt otroligt vattenfylld :( Så han står precis vid grinden och har de allmänt tråkigt...

Åkte sen vidare hemåt, lämnade av Annica och följde med mammsen till mataffären. Köpte mig en massa bakingredienser, för direkt när jag kom hem blev de bak av knäck, fudgebrownies och pepparkakshus :)



Årets pepparkakshus :) Litet å sött!!



Och fudge brownies
(gammal bild)

Imorgon ska de handlas julklappar..
och jag hoppas jag hittar allt nu, pallar inte med en sväng till >.<



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: