Jaha, nu igen?

Ja, han har blivit lite bättre iaf, var tjock i benen imorse när jag lindade av för att kolla. Gick en 10min promenad och lindade på benen igen, åkte mot hööks för att köpa nya stigbyglar (ja, jättenödvändigt jag vet men ändå!), sen hem en sväng och tillbaka mot stallet på kvällen. Lindade av och benen var helt fräscha, ingen galla eller liknande. Gick ytterligare en 10min promenad och ställde in i boxen utan lindor.

Åker ut en sväng imorgon innan jag börjar jobba för att mocka igenom boxen och ta en promenad.
Sen på kvällen ska fröken Annica rida Múska och jag har fått låna lillabruna :) så blir de såklart ännu en liten promenad med Bingó då.
Så får vi hoppas att han kan gå ut med kompisarna på torsdag då!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: