Lillablå!

Nu har lillablå hittat hem! :D
följde med pappsen till jobbet idag (dvs vakna vid halv 7, OMG), tvätta av lillablå, damsuga och torka av insida. Byta en lampa för reg.skylts belysningen. Fylla på spolarvätska och fylla på motorolja. Sen betala bilen och åka hem :D Vuxenpoäng! :D

Åkte sen till jobbet, jobba några timmar, åka till stallet och sen iväg och tanka fulltank (bilen tjöt så hemskt varje gång man starta den, den ville ha maaat), kosta dyyyyrt som fan, men aja. Det räcker väl ett tag hoppas jag. Annars dör min plånbok! Så vuxenpoäng igen! :D

Imorgon blev det ändrade planer också. Skulle börja kl 13 och jobba till 20:30. Blir jobb från kl 11 - 20:30 ist. Så hinner inte rida imorgon eller :( dumma! Men åker ut en sväng på fm och mockar iaf! Alltid något! :)
Sen jobb på lördag också. MEN SEN är jag ledig ett litet tag hoppas jag iaf ^^.

Men nu mot sängen med nya "islandshästen" som lite kvällsläsning!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: