Lyckorus!

Är inne i ett lyckorus just nu! :D Nu nu nu vänder det mina vänner! :D
Har haft fullt upp idag också, skjutsade pappsen till jobbet (så jag kunde sno bilen mohaha), åkte sen vidare mot stallet och red en mysig barbackatur på vägen <3 underbara hästpojke va fin han är! <3
Vidare mot jobbet för jobb i 3timmar (soooft), sen hem en sväng, vidare sen mot pappsen jobb för att kolla liten bil. Provköra litenblå. KÖPA LITENBLÅ! :D JAG HAR EN BIIIIL :D

som skrivet, jag är i värsta lyckoruset! :D Alla pappren är skrivna. Hämtar ut den imorgon, nytvättad och fin!
Sen är de bara jag och min lillablå :D wiiiiiee (och för er som bryr er så blev det en Seat Ibiza tillslut!)

Så inatt kommer jag sova gott! :D hihi


Kommentarer
Postat av: Lektanten

BIL!!!!! WOOOOP!!!!!



och ja, haha, det är Klåda!

2011-02-02 @ 22:14:11
URL: http://nikonian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: