Monday

Tandläkaren för mig imorse, gick ju lika galant som vanligt. Så skönt att något iaf fungerar som de ska i min kropp!.
Sen iväg, tanka bilen som skrek på bensin IGEN suck :P vidare mot foderboden, köpa torv (då torven i stallet är helt omöjligt att få tag på, fan alla balar sitter ihop fastfrusna och så är de ju isklumpar så de måste tina i stallet i typ 1-2veckor INNAN de går att använda, så ne jag gav upp och köpte torv ist), köpa glukosamin, fodermorötter och en liten "slickis" som smakar äpple :P Som Bingó blev helt galen i <3 sötnosen. Vidare mot Citygross för inhandla lite lunch till mig, hem käka. Hämta upp fröken Linda, åka mot stallet.
Rida lillabruna som var superduktig idag i traven! :D kuligt! promenera med Bingó, slängde på repgrimman och genast vart han lugnare vid promenaden, bara matte som ramla ist *vissel*. Blir nog repgrimman ett tag nu iaf, ger ju en annan känsla än vanliga grimman iaf.

Och nu sitter jag här hemma, väntar på att klockan ska gå så ja kan åka ut till stallet igen och ta in odjuren!
Hoppas så att traktorn blir lagad snart så att Bingó kan få gå i hage!!
Usch va ja vill ha sommar NU! Dumma snö och dumma vinter :(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: