Trött Måndag

Dagen började med en seeeeg morgon (så jävla skönt att kunna ligga och dra sig en timme extra, bara för att man kan!), åkte sen till stallet, tog hand om och pussade Bingó <3 red lillabruna! Skritt på vägen och tölt samt trav på ridbanan. Hon var SÅHÄR pigg och ville göra allt, precis allt på samma gång. Snuttan :D

Sen iväg och jobba några timmar! Jag har ont i arslet efter att jag halkade igår ute i stallet :( och min ena arbetskamrat var SÅHÄR nära att snärta till mig på högra skinkan (men han tog vänstra ist) och de var ju en jävla tur för honom det! Annars hade han legat kvar och kvidit på golvet fortfarande ;D

Åkte ut till stallet igen, mockade igenom Bingós box och släppte in tottohästarna. Sen hem, käka och dö i soffan.
Ledig imorgon och på onsdag. Dödspasset på torsdagen, stägning på fredag och jobba helgen sen på det.
Mjo okej, de kommer nog funka!

Men nu mot sängen *snark*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: