Alltså!

Nuuuu börjar jag tröttna på teorin!
Är fan så illa att jag har börjat "fundera ut" saker och ting när jag är ute och går
"här sker utfartsregeln", vid den här svängen är det högerregeln som gäller.
Titta en påbjuden gångväg, där får man inte köra.. OSV OSV OSV

Men ja, de kommer nog gå bra när jag väl skriver teorin! Jag har börjat lita på mig själv nu och mina kunskaper.
Var ju så GALET länge sedan jag faktiskt pluggade inför något (alltså liksom, de var ju sisådär 3år sen jag satt i skolbänken, och då var jag inte ens engagerad!) fy fan va gammal jag är -.-

Så den här känslan som man hade när man var inne i "lära stadiet" dvs, känslan när man visste att "ja nu kan jag det här". Den känslan är helt borta! Kom iof tillbaka lite igår, och självförtroendet steg lite. Men långt ifrån som de har varit. När hjärnan också på något sätt var "van att lära".

Nu går de bara utför i den processen, usch va illa :P

Ne, dags för att plugga lite mer teori, och göra lite test på nätet ;D

Howdy my friends!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: