Äntligen så!

Idag fick jag äntligen träffa Agnes! :D så underbart har saknat så <3
Åkte iväg till Berga där Mach och Sandra klappades och kramades på! :D
Agnes red sin vackre springare och även jag fick rida en sväng! FAN VA KUL!, när jag väl får körkort ska jag absolut åka ut och hjälpa fröken Sandra lite då och då! :D riktigt galet kul för det första att rida storhäst, sen MÅSTE jag få träffa fröken lite oftare också! :)

Åkte sen ut till Bingó tillsammans med Agnes, för att hälsa i hagen, nu när jag har berättat för Bingó att lektant är hemma i sweden igen, inget lek dock men en morot fick han allt! :D
Åkte ut sen igen med mammsen till stallet, red en sväng på ridbanan och fick takthjälp av Cassandra med traven!, Behöver verkligen någon som står och håller takten när vi tränar traven nu, jag faller så lätt in i Bingó "otakt" när jag ska rida lätt! Hjälpte så mycket att någon bara stod och hade en jämn takt hela tiden! :D tillslut så kom även formen i traven!, måste lägga lite mer krut på traven nu alltså!! Illa att den har blivit så dålig...

Nu sitter jag här igen, framför datorn och är trött som ett svin, och ser INTE fram emot att jobba imorgon! Dock bara 2 jobbdagar planerade nu, sen vet jag inte vad som händer.. Kan ju bli inringd närsomhelst men de vore ju trevligare med fasta dagar liksom... Men vi får se vad som händer och fötter!!!!

Ska iaf strax mot sängen, börjar jobba kl 9:30 imorgon, fram till 20:30!! Inget stall :( TRÅK!!!


Kommentarer
Postat av: Agnes

LOVELY LOVELY LOVELY :'D <3

2011-01-03 @ 11:06:54
URL: http://nikonian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: