Dag 11 - Min tävlingskarriär

Min tävlingskarriär är rätt liten. Bingó börjar bli till åren och vi kommer inte satsa något mer nu tillsammans, visst kommer vi åka iväg på småtävlingar bara för att det är kul! Men Bingós karriär är över. Den var väldigt kort och gles, med alla skador osv. Men vi har hunnit med några tävlingar med varierade resultat!.
Tävlat några 4gångstävlingar utan finaler (med personbästa på 5.2, där bästa resultat för tölt var 6, trav 5,5, skritt 5, galopp 5,5. Dock inte på samma tävling men de är de bästa poängen vi fått under olika 4gångs tävlingar!)
vi har tävlat en del tölt också lätt tölt, t7 och t8, där vi legat runt 5-6 poäng. Med 2 finaler som gav en 7:e plats och rosett, samt en delad 1:a med rosett samt en kaffebryggare ^^. haha

Även tävlat Bingós förra ägares nya häst, med en rosett i bagaget där! Annars har jag själv varit dålig på att tävla. Då jag bara vill tävla min egna häst och nå framgångar.

Det blir nya friska tag den dagen jag skaffar mig en ny liten bebishäst! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: