Dag 13 - Mina drömmar

Mina drömmar har ändrats iom allt som hänt med Bingó, men jag har dock alltid alltid drömt om att ha/driva ett eget stall, även om detta stall kanske bara blir ett litet stall med 10 boxar och några inhyrda hästar så är det ändå min dröm! Även om det självklart vore roligare med ett stort stall med kanske 40boxar, ridskola, kurser, tävlingar osv vore den absoluta största drömmen! Så är jag ändå "nöjd" med att driva mitt egna lilla stall på 10boxar!.

Min närmaste dröm nu är att jobba, spara pengar för att sedan 2012 börja leta en till häst och därmed förverkliga mina tävlingsdrömmar!. Att få köpa en riktig tävlings individ med en massa power och kärlek! Där man kan få kämpa för att komma någonstans! Tävla SM är ett krav med den hästen, sen önskar man ju även att den ska klara NM (önskedröm men de vore jävligt fränt!)

Men ja, de är min "hästdröm", som jag hoppas ska slå in. På ett eller annat sätt!

Inget är omöjligt!!


Kommentarer
Postat av: Agnes - Hästskötare i England

VARMARE ÄN VAD NI HAR DET MOAHAHAHAHHA :D

2011-01-14 @ 00:39:40
URL: http://nikonian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: