Göra som alla andra!

Ja, jag har fan inget bättre för mig, så here it goes.
Snodde denna från Sandras blogg  och blev sugen på att göra det själv!
Så nu får ni inom en kort tid få reda på lite mer saker om mig och min tottopålle!

Dag 1 - Presentera dig och din häst
Dag 2 - Min första häst
Dag 3 - Min största rädsla
Dag 4 - Hur mitt hästintresse kom till
Dag 5 - Det här finns i min ryktlåda
Dag 6 - Det här äter min häst varje dag
Dag 7 - Min favoritsak i stallet
Dag 8 - Min vardagsoutfit
Dag 9 - Min hästs vardagsoutfit
Dag 10 - Mitt bästa hästminne
Dag 11 - Min tävlingskarriär
Dag 12 - Planerna för i år
Dag 13 - Mina drömmar
Dag 14 - En bild på stallet
Dag 15 - Det här saknar jag
Dag 16 - En nytagen bild och 5 punkter som beskriver din häst
Dag 17 - Varför får ridning dig att må bra
Dag 18 - Något du och din häst är stolt över som ni har gjort!

tadaaaa! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: