Stadskörning och halkig ridbana.

Blev lite hastigt och lustigt imorse med ett samtal och 20min senare var de körlektion. De gick fort men jävlar vilken känsla jag hade idag vid körningen! Kändes bra inne i stora staden, dock vill jag inte in och köra där igen. Inte tycka om! Men de gick bra! :D fickparkerade 2ggr helt galant. Gjorde ingen direkt miss utan allt flöt på bra! :) Kul!

Åkte sen vidare till stallet. där jag red Bingó en sväng på ridbanan med sadel + hackamoret, Bingó helt galet trevlig idag! :D underbara hästpojke <3 Först komma i trav när matte ropa, sen överaska matte genom att ticka på som en klocka i tölten i form <3 fina hästen. Åh va han gör mig glad!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: