Uppe med tuppen?

Hemkommen från A ännu en gång, dock alldeles för tidigt, Ah varför börjar man kl 7 för? usch!
Funderade starkt på att lägga mig i soffan å dö någon timme till, men blev pigg av körningen hem... Suck
Kommer vara helt jävla död ikväll ist haha, somna vid 8:a eller nått ;D men vafan!

Ser fram emot morgondagen också! :D AGNES är ju hemma i sweden och äntligen ska ja få leka med henne <3 Åh fina Agnes :D som ja har saknat henne! :')
(och jag vet någon som har vingummi med sig till mig :D:D:D mohaha)

Ne, dags att pilla lite här hemma.. Sen mot stallet för en liten ridtur på min tjockisponny :D
Barbacka it is, ska nog ta mig en tur i skogen! Ja, de låter bra! Tur i skogen it is!




Du är de finaste jag har <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: