Dagens ridtur

Bingó var "spooky" idag, dvs tittig, hoppig och pigg.
Övertolkade gärna signalerna och tyckte att fågelkvittret var livsfarlig!

Men efter lite stopp och start, så funkade de ganska bra! :) Han var rolig att rida med mycket egen energi.
Fokusen ligger just nu på tölten, vi travar i princip ingenting, däremot BJÖD han självmant över till trav, vilket är helt underbart! Min fina 5gångare som har "svårt" för traven valde själv att trava. Uppskattas enormt!

Men överlag lyssnade han bra, lite småmissar och ett litet missförstånd skedde. Men annars är jag nöjd över ridturen.

Jag filmade också så filmen kommer strax! :D Dock är den lite lång haha, typ 12min ;D
Men jag och "filmskaparen" på datorn lirar inte helt, ni slipper iaf den långa minuten i början innan jag "hinner rida in i bild" ;D den lyckades ja få bort haha!

Så håll tillgodo, filmen tittar väl upp under kvällen! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: