Galoschen är på!!

Såhär blev det, jag måste säga att jag är lite missnöjd med passformen då den var enormt tajt runt kotbenet!
MEN, förövrigt är den helt okej! Tror dock inte att den håller hela 8:a veckor.. Men men, de blir ett annat bekymmer!

Såhär ser iaf hoven ut just nu, med "sprickan" å allt!



Ur en annan vinkel;



Med Virkons omslag, snygg grön linda på också ;D ;



Galoschen kom på!
Lite trång och svår att få på, undrar om ja får av den imorgon ;D



Ur annan vinkel;



Och Min "snygging" i hagen
(tur att han alltid är världensfinaste i mattes ögon <3)



Kommentarer
Postat av: Elinor

vad använder du för täcke och luva på bingo? köpte ett flugtäcke men de sitter inge bra så jag tänkte om du hade något tips på bra eksemtäcke istället?

2011-06-19 @ 12:29:40
URL: http://engelstoft.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: