Litenkattunge!

Berättade ja igår att ja och mamms åkte en sväng till Ikea?
Tror inte ja gjorde de va? :P
Blev iaf en ny kudde till mig (och min onda nacke/rygg) Jävlar va skön den va att sova i! :D
Bäddade om i sängen med nya fräscha lakan och min nya kudde såklart.
Gissa vem som var snabbast att lägga beslag på sängen?
Mr.Pip såklart! :D haha, matte fick ligga som en ostkrok runt honom medans vi glodde på tv.
Sen valde katten att gå sin nattlig sväng i huset (då kröp jag snabbt som attan ner under täcket)
Efter nattvandringen så återkommer han till sängen och lägger sig vid mina fötter för att sova.
Min fina kattunge <3

(som btw snart fyller 3år hahaha, men han är alltid min kattunge <3)



Bosse <3 :'D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: