Matglädje!

Bingó såg lagomt överlycklig ut när jag kom till stallet, helt själv i stora hagen med MYCKET gräs
"Matte, tiiiiitta!!! :D ALLT ÄR MITT!!!!!!" ehm ja, de var typ den responsen ja fick när ja ropa lite vid grinden, han kom mycket motvilligt tillslut när ja vifta med moroten ;D

Tycker själv att bakhoven börjar se bra ut, de har växt ner från kronranden, så de är liksom "plant" längst upp, men själva bulan är ju såklart kvar. Men förhoppningsvis så har jag lyckats med att hålla det under kontroll så de inte har spridit sig. (Note to self, köp fler klisterlindor!)

Bingó the king hade lyckats med att massakera hela sin flugluva också, tur att matte hade en i reserv, men de är också den enda ja har kvar av den typen. Ska iväg till Lyckås imorgon för att köpa fler klisterlindor, ska kolla om dom har någon schysst luva där nu.. Tidigare hade de bara den "vanliga" bucasmodellen som har öron å sånt :(

Iaf, Bingó fick stå kvar inne trots att kl bara var halv 7.. De var mycket mat i den magen kan ja lova! :P
Imorgon blir de ridning iaf, fröken Annica ska rida Múska :)

Finns en del ja vill berätta men ja vet inte när och om ja kan berätta något än eller.
Men just nu, känns livet ganska bra. Vi får hoppas att de fortsätter såhär :) För jag har en skön känsla i kroppen,
And I like it! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: