Söndag

Dagen började med mensvärk, man vet verkligen att dagen kommer gå käpprätt åt helvete när den börjar just så!

Ut till stallet, red en sväng i skogen med Annica och Múska. De var iaf en härlig tur!
Sen hem (via donken, frukost/lunch :P)
vidare mot hässelby igen (bror) för att byta deras ytterdörr, som tog sisådär 4:a timmar.. Suck
Hem för att inse att ne, mamma å pappa tänkte då inte äta någon middag, medans jag var svinhungrig :(
Fan va ledsen jag blir då, sjukt lågt blodsocker, mensvärk och värsta pms:et, började storböla.
Fan kan man itne säga till liksom? Fick dra iväg till Ica Maxi (enda som har öppet efter 21 vafan).
Jävla djupfrysta skitmiddag. Åhhh :(

Ne just nu tycker jag verkligen bara synd om mig själv!!! :( bläää



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: