tidig morgon och regn!

Bingó tog ju av sig sin sko igår, sådär lagomt till 8:aveckors gränsen (8:a veckor imorgon), så hovis kom ut imorse och skodde om honom (har jag nämnt att jag har världens bästa hovis? Vem kan komma redan nästa dag liksom (lite drygt 16timmar efter att ja ringde, så stod hon och skodde)
Bingó har fått en dum hålvägg med svamp i :( Dumma!! Så har vi otroligt otur (som vi typ brukar ha!!) så finns risken att vi måste åka in till klinik och klippa upp hålväggen å gipsa.. Alltså gaaaah ja orkar inte!!!

Iaf, iom att hovis kom ut så tidigt (07:15) så erbjöd jag mig att ta utsläppet. :)

Blev ingen ridning idag, trots att jag hade tänkt att rida ut i skogen och klättre lite idag igen, men men.
Måste iväg och handla Virkon S också >.< suck, just nu står han med lindad tass med en tuss bomull med jodopax på. För att döda bakterier, dock tar inte jodopaxen svamp, så därav Virkon S.

Jag kanske kanske tar mig en ridtur eftermiddag/kväll, eftersom ja måste ut och kladda på Virkon S:et, men får se!
Om inte laddar vi inför ridlektionen imorgon :D

(juste, de verkligen spöregnar ute nu också! Åhhh så mysigt!!)
och bra för gräset!! :D




Sådär ser Bingós H-bak ut just nu
(gammal bild på när han hade broddtamp v-bak)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: