Tillägg?

Kanske ska göra ett tillägg till de förra inlägger;

11. Bingó HATAR REGN (och snö) hahahaha

Matte kom åkandes i bilen förbi hagen, Bingó tittade upp och såg helt överglad ut, tills ja liksom försvann runt kröken med bilen hahah, stackars liten!!
Hämtade in honom direkt då eksemtäcket var genomblött (och jag är rädd om hästens rygg), så fick han stå i stallgången med vetevärmaren på samt BoT ryggtäcket. Medans jag pysslade med allt (mocka, fixa hö, fixa kraft osv). Sen blev de mys med lite massage! :) Sååå skönt sa Bingó! :D

På sen med torrt eksemtäcke och tunt regntäcke på.

Så tyckte jag att de var dags att gå ut i hagen, Bingó TVÄRNITA vid stalldörren, tittade på mig, tittade in mot boxen och tittade på mig igen. "Matte, jag står hellre här inne faktiskt". Fick släpa hästen hela vägen till hagen haha, men han kommer över de ganska fort iaf ;D gräset är ju fortfarande gott och kompisarna i hagen är ju fortfarande ganska roliga att vara med!

Han har ju personlighet iaf den där ponnyn ;D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: