Underbara sommar!

Åkte till stallet "tidigt" (fast egentigen är de inte så tidigt, kl var 11 xD)
gjorde iordning allt och fick på köpet sällskap på min planerade uteritt! Slapp jag rida själv :D
Blir liksom lite roligare med sällskap!
En härlig sväng med ett litet läskigt stopp, hemska ungdomar som kom farandes på crossar, ingen vett hade de eller utan tröck sig förbi en TYDLIGT upprörd Bingó och GASADE även igång crossarna precis bredvid hästarna. Idioter! Usch!!!
De var ju en jävla tur att jag han kasta mig av Bingó innan de kom farandes! Va hände med vettet liksom? man stannar väl iaf crossen så vi med hästar kan få gå förbi, eller kanske rentav STÄNGER AV crossen. Men nejnej, vi gasar på när vi åker förbi ist utan att direkt sakta av... Suck människor!!

Resten av turen var mysig iaf, och hästarna njöt av varandras sällskap :)

Btw så har min iphone blivit jättekonstig!! Den liksom trycker runt av sig själv?!?!.. Låter man den vara i öppet läge går den in på internet och trycker runt å har sig, vet någon vad som kan ha hänt?
Har den fått värmeslag?? :( testat med att starta om samt hålla in "hemknappen" och avstängningsknappen i 10sek, men de hjälper inte. :(




Bingó och jag på ridtur för något år sen ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: