Vart går gränsen?

Seriöst, jag har egentligen inge problem med att "slänga" ut någon tusenlapp för en hjälm.
Om ja nu skulle finna någon som jag verkligen VERKLIGEN vill ha, men oftast ligger mina hjälmköp under tusenlappen,  Dyraste hjälmen ja har är den ja har just nu, den kostade mig 900kronor lite drygt,
Men detta är extremt..

VEM, och ja menar VEM?!?! Köper en ridhjälm för 16tusen? Seriöst?

Tror helt ärligt inte ens att "storyttarna" skulle köpa denna hjälm, varför då när de liksom blir sponsrade med bra pch schyssta hjälmar? Vem riktar sig denna hjälm till?

Stört enligt mig, verkligen helt stört...





Hjälmen finns att köpa på Lyckås Ridsport



Kommentarer
Postat av: Agnes - Hästskötare i England

Men Carro... Såklart priset är så högt.



DEN KOMMER JU I EN FIN HJÄLMVÄSKA !!!!!111!!!111ettett! :D

2011-06-29 @ 19:21:11
URL: http://nikonian.blogg.se/
Postat av: Agnes - Hästskötare i England

Hahhaha helt klart värt det, bara för väskan!!!!!!



eller alltså ja... 16 tusan... hahaha sinnessjukt!!!! jag ska köpa en ordentlig fälttävlanshjälm innan jag åker härifrån och de går INTE på 16 lax xD

2011-06-30 @ 00:12:25
URL: http://nikonian.blogg.se/
Postat av: Elinor

nån som har för mkt pengar :P ja folk är alldeles för trångsynta och tycker att deras egen gren är det enda som är bra. Haha det skulle jag velat se, tycker det är jätte skoj att se folk byta häst för en stund. På VM i norrköping senast så var det 2 svårklass ryttare i dressyr som bytte häst med 2 toppryttare på islandshäst, jag höll inte på så mkt med islandshästar då så jag vet inte vilka dom var, men dom bytte hästar och tävlade mot varandra och det var riktigt kul att se, bara för att man är bra på en gren och får en häst som kan så betyder det inte att man är bra på en annan gren. Alla grenar har sin svårighet. Det såg väldigt kul ut med dressyrryttaren med frack och hatt på islandshästen.

2011-06-30 @ 00:29:23
URL: http://engelstoft.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: