Yaaay!

Idag ringde dom från StrömsbergsGård Och mitt schabrak/pad har kommit! :D yaaay på det liksom.
Verkligen sjukt bra service. Först gången jag beställt därifrån men ja tycker de är grymt att de faktiskt hellre ringer kunden än skickar mejl (dels om att varan var slut men hon kunde beställa hem, sen dels när varan kommit!) Grymt trevlig tjej i telefonen, sen tycker jag om när de själva säger att de gillar produkten. Känns liksom som att man har gjort ett bra val då! :) Så kul!

Ser verkligen fram emot paketet, och jag rekomenderar verkligen deras internetshop. Grymma priser, massa saker och bra service! Ja kommer absolut att handla därifrån igen! :D

Förhoppningsvis kommer de redan imorgon ^^.. Woohooo




Färgen är svart/röd på den ja beställt!



Och så har jag beställd den blåa ^^.


(ja vet, men den kommer ju iaf kunna användas till hösten xD)



Kommentarer
Postat av: Agnes - Hästskötare i England

Sen kan vi matcha varann lixom!!!

2011-06-30 @ 20:23:38
URL: http://nikonian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: