Äntligen lite ledigt!

Efter 5dagars arbete (JAG VET att en normal människa ska jobba 5dagar i veckan, men inom handeln gör man sällan detta, iom längre dagar och brist på heltidstjänster) men iaf, 5dagar har jag jobbat nu, och nu väntar FYRA!! JA 4;a dagars ledighet! woow :D (och nej jag tror inte att ja kommer vara ledig så länge, de brukar nästan alltid ringa in mig men de är ändå skönt att på schemat vara ledig 4:a dagar!)

Så imorgon blir de utsläpp (ja vet, på min  lediga dag...), sen 60års kalas, söndag blir lugn, måndagen iväg till ikea, tisdag lugn och sen blir de jobb igen, 5dagar på raken :) men vafan! ;D

Nu ska ja kolla på parlamentet, sen är de fan sängen som gäller! SNARK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: