Jobb jobb jobb

Att stänga på fredagar är lagomt segt, de fungerar men de är segt!
Trevlig dam dock som kom, sånt uppskattas när man får trevlig feedback från kunder :) Händer sällan men man blir otroligt glad!

Imorgon skulle jag ha jobbat på lagret mellan 12-16, (likadant på söndag) men blir kassan ist mellan 11-17 och söndag 12-17:30. Samt lördagskvällen ska spenderas ute i skogen med "lagermöte". Blir nog trevligt :)
Sen är man iaf ledig några dagar igen (närmare bestämt 3dagar) sen rullar de igång igen :)
jag gillar mitt schema starkt! Även om de är sena fredagar varje vecka. But hey, man kan inte få allt ^^.
Strax ska ja föra mig mot sängen, känner mig lite halvdålig (jag vill INTE bli sjuk, jag HINNER inte bli sjuk!), blir tidigt morgon där mycket ska hinnas med, duscha, stallet innan kl 11 då jobbet drar igång, men de kommer nog att gå bra :) Bara kliva upp vid 8:a ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: