Lördag

Åh, härlig dag, älskar att vakna upp INNAN väckarklockan (hela 30min innan!) och bara njuta och sega i sängen innan de faktiskt är dags att kliva upp. Åkte iväg till stallet, klappade och promenerade en kortis med Bingó. Senan känns faktiskt bra trots allt. Så vi får se vad som händer när man börjar pressa den lite mer! Längre promenader ska ske nu under veckan, samt lite tömkörning på volten om den nu kan sluta envisas med att vara en isrink!

Vidare mot jobbet för ett kort pass på 4:a timmar (räcker gott och väl iof), jobba jobba sen åka hem, FAN va skönt att kunna åka hem direkt utan att åka till stallet igen. Även om jag gillar att vara där, så är de kanske inte alltför kul att åka dit 2ggr (och ibland 3ggr) om dagen.

Så de är lite lyxigt att vara hemma redan vid halv 5! :D

imorgon är jag LEDIG (ja ni läste rätt!) sen jobbar jag måndag-fredag  (och ev. i helgen), jag kommer var DÖD (ja  hejj, jag är inte van att jobba mer än 4:a dagar på raken) men money! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: