Sjuk?

Möök, börjar känna mig sjuk :( satt med värmefläkten på i kassan idag (så att arbetskamraterna tyckte de var sjukt varmt när de gick förbi) och ändå frös jag som ett as :( känns som att jag har bomull i huvudet och vill helst bara gå och lägga mig och sova. Fick gå tidigare för jag såg så sjuk ut enligt min kamrat haha :P men de var skönt att gå 30min tidigare, de var så lugnt ändå!

Bingó får inte gå på någon promenad nu eller, är för halt ute och skadan är för ny för att de ska vara ofarligt för honom att halka till. Så han känns lite ledsen just nu. Imorgon har han stått på box i 4:a veckor, snutten <3 Känns i hjärtat när man vet att de är 4:a veckor, han har aldrig stått på box så länge (han fick ju gå i en större utebox vid alla andra skador han haft). Men nu ska ju traktorn vara lagad, så jag hoppas att de kan göras något åt Bingós hag situation imorgon!

Ledig nu i 3dagar, ska bli skönt. Speciellt nu när de känns som att jag håller på att bli sjuk. Har jag tur kan jag börja rida Bingó till helgen kanske (om de nu blir någon hage..)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: