Tandläkarbesök i stallet.

Idag är de måndag, vilket betyder ledig dag för mig, åkte till stallet och red lillabruna på vägen och en sväng i sommarhagen, mest tölt men en liten galopp blev det också! :) pigg och glad litenbrun!

Bingó fick tandläkarbesök iår igen ;D fina tänder som vanligt! Så skönt att något fungerar som det ska i den hästkroppen! Tandis tyckte synd om Bingó också, menn hon tvivlade inte på att han inte skulle finnas kvar vid nästa besök och ne antagligen kommer han väl de, han är ju seg min pålle. Men frågan är vad de är för något som har  hänt då (skademässigt liksom).

Lite fattigare blev man, men de är det värt iaf, han var superduktig trots att han stått på box i 4:a veckor och antagligen har ganska mycket energi! Min fina <3

sak väl strax åka tillbaka till stallet för att plocka in hästarna, blir lite tidigare idag än vanligt, men jag orkar inte åka ut så jävla sen! Så de får överleva ;D faktiskt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: