Tjohoo!

Igår reds det en liten glad Bingó pownie! Helvete va pigg han är!, Så underbart att sitta på hans rygg igen <3 rätt rygg! Fina hästen! Skritta i ca 10min. Supernöjd ponny!
Fick sen rida Lillabruna igen :D tjohoo och jävlar va bra det gick :D superkul helt enkelt!

Idag fick ja rida lillabruna igen! Gick inte riktigt lika bra som igår, men fortfarande bra! :D
Sen blev det jobbet några timmar. och nu sitter jag här hemma och softar.

Känner bara att jag vill ha höst nu (och därmed mer pengar på sparkontot och en chans att börja leta häst). Men jag får gott vänta som alla andra! Lön på fredag iaf! Skönt!


Kommentarer
Postat av: M

Planerar du att köpa en till häst? :) Isf, en till isis eller storhäst?

2011-03-23 @ 20:31:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: