Amazing!

De är dagens ord!
Efter att ha ridit Einrad i 3dagar känns de som att hon känner mig bättre nu, och vilket jävla ridpass idag alltså! WOOOOW :D
Lyssnade till 110%, tog VARJE halvhalt, varje skänkel tyddes rätt!, Bar sig i supertrevlig form 98% av ridpasset, gjorde sjukt trevliga övergångar från skritt till tölt, lika trevliga övergångar från skritt till trav, och SUPERFINA övergångar till skritt från respektive gångart! Damen verkligen lyssnade och gjorde rätt, så otroligt rätt <3
Och så blir hon sådär superglad när man berömmer också, sötnosen <3
Imorgon har hon vila, vilket hon är SÅ VÄRD! Sen ska jag få rida henne på torsdag också! :D miihiii, jag är helt lyrisk. FAN va rolig hon är att rida! Cassandra, jag förstår varför du köpte henne!
(fast, ingen slår min Bingó, min fina fina Bingó <3, bara så ni vet liksom!)


Einrad!



Världens finaste Bingó <3



Kommentarer
Postat av: Josefine m. ridtravaren bellie

Väldigt vacker häst på nedre bilden!

2011-06-03 @ 13:46:50
URL: http://minfux.blogg.se/
Postat av: Gautejenny

Hello!I enjoyed looking around Your web-site! Keep up this great resourse! With the best regards!

2011-07-28 @ 12:26:29
URL: http://gautejenny.blogminds.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: