And now what?

Jag lever verkligen ett liv som jag inte på något sätt vill leva. Jag vaknar upp och gör samma saker varje dag, jag gör inget utvecklande, jag hjälper inte någon och jag blir inte bättre på något sätt. Jag vill verkligen ha förändring! Enorm förändring och det NU! Jag trivs verkligen som arbetare, där jag fyller en mening med min tid, där jag kan hjälpa människor och själv utvecklas!
Bara de 6månaderna på Elgiganten gav mig OTROLIGT mycket! Wooow vad jag växte som person!
Tänk bara vad ett annat jobb kan göra för mig! Hur mycket mer och bättre människa jag kan bli!
Jag väntar verkligen på den där känslan igen, jag vill ha den NU! Åh, va ja vill ha den nu!

I brist på annat och för att bara få avreagera mig på min otroligt trista vardag! så tog jag mig en 1,5timmes Power Walk. Fan va vacker natur vi har och vad gott de luktar från folks trädgårdar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: