iiiiiikkk!!

Helgens ridning har varit mysig, uteritt med stallkamrat och hennes bebishäst! Bingó fick vara "lugna farbror" och hade stenkoll på lillkillen. Men gissa vem som var tröttast när vi landade på stallplanen sen. Jo Bingó, mentalt slut efter 40min ridtur med vimsig bebishäst som man var tvungen att uppfostra ;D haha

Söndagens ridtur blev en tur på vägen med Annica och Múska, regna om vartannat vilket inte ledde till skogstur. Men Bingó skötte sig superfint och tölta på som en klocka! :D min fina!

idag har han fått sig en vilodag, var ute en sväng och mockade och la på ett regntäcke över eksemtäcket. Det regnar idag igen... Suck.

Fick samtal från "storchefen" idag också.. Möte imorgon och jag är supernervös. Min provanställning går ut den 6 Juni. Tänk om jag inte får stanna kvar :( Superäckligt nervös är jag iaf och usch!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: