Monday

Blev att hoppa in några timmar och jobba idag, inte mig emot. Jag trivs, men mina planer på att sooola försvann ju ganska fort. Fan xD
Så jobb från 11-17 ungefär. Sen iväg till stallet, myste länge med Bingó och bortade å hade mig innan jag äntligen red iväg :)
Tog hacket, han går så otroligt jävla bra på det! Skritta iväg på vägen, och töltade i vägkanten där de är lite mjukare än stenhårda grusvägen ;D
Ticka på som en klocka, med härlig takt, bra resning och trevlig form! Jag ska nog rida på hacket imorgon när de ska ridas lektion! :)

Ställde mig sen och spolade senbenet i typ 10min, tänkte att de var välbehövligt när pållen nu har fått tölta på ganska mycket (för att vara Bingó just nu iaf!).
Är iaf mycket nöjd över pållen, han verkar ändå ganska nöjd med livet som skogsmulle! Sålänge han iaf får ridas, och även om han är skogsmulle, så¨ska han fortfarande arbetas i form, och vara "lydig".



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: