Motgångar, alla dessa jävla motgångar!

Hundra olika sätt att missförstå varandra, hundra olika sätt att faktiskt nå ut har resulterat i en ensam ensam och ledsen Carro.
Att inget verkligen inget kan gå min väg fattar jag inte. Ska jag alltid bollas fram och tillbaka? Ska jag aldrig få en uppgift som säger att jag är viktig? Ska jag aldrig bli den där "som alla vill ha"...
Att bli behandlad som skit är jag van vid, men från ett sådant företag? De trodde jag aldrig.

Jag trodde verkligen inte detta, jag trodde jag äntligen hittat hem och såg fan en framtid.
Jag visste ju äntligen vad ja ville, jag visste ju äntligen hur jag skulle nå dit.
Jag fattade ju äntligen något av denna värld. Jag var ju äntligen någon.

Mitt liv har ännu en gång slagits i spillror, ännu en gång står jag här tomhänt och övergiven.

Jag har slutat fråga mig varför jag?, jag har fattat nu att jag är en sådan person som aldrig kommer få lyckas.
Jag kommer aldrig få må sådär bra som alla andra!
Jag är inte värd den världen som ni alla andra lever i.


Kommentarer
Postat av: Agnes - Hästskötare i England

Carro, du är värd det tusen gånger om, och självklart kommer du nå dit! Motgångar gör oss starkare, håll ditt huvud högt och visa dem vad de kunde fått. Du är grym, bästa bruden lixom! Låt aldrig någon säga någonting annat! I love you!

2011-05-17 @ 17:40:25
URL: http://nikonian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: