Slottsbesök

Bingó fick vila idag, kände för en ridfri dag idag :P Har ju ridit konstant i typ 3veckor nu xD och ibland 2 ibland 3hästar :P Så ja, de var väl dags nu ^^. Klappa lite i hagen och smorde synliga kroppdelar på Bingó bara.

Sen har jag stressat i stan, typ 4:e gången jag är där inne, 2:a gången jag körde själv också. Jävlar att man ska hitta så jävla dåligt inne i stan, ja är uppvuxen i sthlm och har faktiskt rört mig en del inne i stan, även om de är överlag väldigt lite men ändå!. Men aja, jag hittade hem efter att ha släppt pappsen vid slottet, och ja kom hem helskinnad också ;D körde inte över någon och blev inte påkörd!
Ska strax in igen och hämta upp pappsen, men då är det förhoppningsvis lite mindre trafik och nu vet jag vart jag ska också! :D


Slottet (bild från google)

Och ja, sthlm är bra vackert faktiskt!



Kommentarer
Postat av: Arnedagny

Lovely site keep it i will be back that you.

2012-06-28 @ 09:47:21
URL: http://arnedagny.blogocial.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: