Spenderar byxorna på!

Mjo, nu ger jag upp i allt vad sparande heter (iaf för ett tag), igår beställde jag hem ett par nya ridbyxor! Svarta! Har ju inte haft svarta ridbyxor på typ 3år xD Känns som att de behövs nu :P
Får också en eller TVÅ!! Fina presenter från Agnes sen också! :D mohahaha, jag håller de hemligt här, tills ni får se bilderna på de :D tjohoo Agnes du är bäst <3

Idag åkte jag först till Ica Maxi (ja, jag handlar mitt smink där, xD de har ju alla märken ändå, men billigare!), ny mascara och min älsklingsparfym blev det! Sen mot Port 73 där de blev ett par jeans shorts och en jättesöt vit topp till! sen blev det köp av nagellack och penslar!. Nu är pengarna slut, men nya kommer in på kontot imorgon! Näst sista lönen men aja!.

Ska snart mot stallet, Bingó vilar iom vaccineringen igår, Men Einrad ska ridas idag igen :D Säger de igen Cassandra, tack för att jag får rida din ögonsten <3 :D


Kommentarer
Postat av: Agnes - Hästskötare i England

Tvååååå! Eller räknas det som fyra?

2011-05-24 @ 19:56:31
URL: http://nikonian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: