Stalltjänst!

Upp med tuppen och iväg till stallet, lite sovmorgon tog jag iaf, Stallkamrat var där först och gav hö samt kraft till pållarna, jag kom en kvart senare och iom att de får så lite hö nu när de går på gräs hade de flesta hästarna ätit upp och var redo att gå ut :)
Tog oss en sväng i skogen tillsammans (efter att ja fått övertala Stallkamrat lite!), Bingó var SUPERHÄRLIG, lugn och fin och töltade super! Min fina <3. Mysig tur och hästarna var glada och nöjda! :)

Nu är jag tröööööött och funderar på att sova en liten liten stund innan jag tar bilen upp mot dalarna (ska överraska mam och pap hade jag tänkt, har fan inge bättre för mig ändå!).



såhär fin kändes totton idag <3
Min fina <3

Btw, Aaaagnes jag saaaaknar dig <3
kom hem en sväng <3<3<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: