You are like a drug to me

Låååång dag på jobbet, eller ja. Sluta halv 5 som vanligt, men vi hade en liten städkväll inför den stundande inventeringen. kl 19 åkte ja därifrån, efter ca 11timmar på jobbet.
Och med detta så har jag varit stalledig.. Har inte varit de på över 4:a månader... Känns verkligen jäääättekonstigt. Även om de visst är skönt, så är ändå stallet en sån stor del av mitt liv.
TÄNK om varje dag var såhär? Jobb och sen hem? usch, hemska tanke!

Mamma var iaf den som hade Bingó på sin lott idag, så han var iaf inte bortglömd och fick lite morot i hagen :)
Min fina :') och jag blir lite avundsjuk när ja hör att mamma gick ut i hagen och ropade på Bingó och möttes av 2 små spetsade flufföron. Jag vill ju också mötas av dom varje dag! :(
Imorgon ska ja pussa extra mycket på min fina hästpojke!!!



Världensfinastehästpojkes FLUFFöron <3 :')



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: