27. Såhär vill jag att mitt liv ser ut om ca 20 år

20 år!
Då är jag alltså 42, åh fy fan!
MEN, om 20 år vill jag ha en familj, om den "bara" består av en man är de helt okej, är de barn med i bilden är de också okej.
Jag vill helst bo på landet, med hästarna runt hörnet.
Jag vill ha hunnit rida SM, jag vill ha hunnit utvecklas som människa och sett mig om runt i världen.
Jag vill ha levt och älskat och jag vill inte ångra något jag gjort.

Jag vill också ha händelser att se fram emot, och jag hoppas att jag får behålla min drivkraft att utvecklas.




Kommentarer
Postat av: Anja

snor den där listan av dig... inte för att jag pysslar så mkt med hästar längre... men listor är roliga :P

2011-10-22 @ 17:03:30
URL: http://ainoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: