I just wanna lay down and forget..

Jag känner mig så jävla liten och ensam.
Ångesten hänger över mig som ett svart moln, huvudvärken har dunkat ständigt sen i söndags kväll.

Vad ger mig rätten att bestämma över någon annans liv?

Hur ska jag kunna leva vidare utan det viktigaste i mitt liv? Hur ska jag kunna andas utan att veta att han väntar på mig? Ståendes i hagen med sina lurvöron?

Hur länge ska jag orka? Hur många chanser kan man ge?
Jag vet att de är över nu om de är en senskada, hur ska jag kunna ta den smällen? Hur ska jag kunna stå upp när den jag älskar lämnar mig för alltid?
Han som alltid varit där och torkat mina tårar, hållt min värld fungerande?

Vad ger mig rätten att släcka livet hos en sådan underbar individ.

Vem ska snurra min jord när du försvunnit?



Kommentarer
Postat av: Agnes

Vet inte vad jag ska säga, förutom att jag hoppas med hela mitt hjärta att det är något som vill läka fort av sig själv och ingen jävla senskada ... Du vet att jag bara är ett telefonsamtal away om du behöver mig!! <3333333

2011-10-13 @ 23:35:44
URL: http://nikonian.blogg.se/
Postat av: sandra nensen

<3

2011-10-14 @ 10:01:41
URL: http://sandranensen.blogg.se/
Postat av: Fia

Ååååh, Carro! </3 :'( Kan inte beskriva med ord, det vet du. Men vill du ska veta att jag tänker på er, håller tummarna och skickar kramar ungefär var femte minut! <3

2011-10-14 @ 23:05:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: