But, I don't understand!

Fan, dagarna bokstavlige FLYGER iväg, herre gud. De är fredag imorgon! REDAN!!

Idag har varit en relativt lugn dag, vi har haft å göra men dagen har varit lugn.
Åkte direkt iväg till Mach efter jobbet. Tänkte rida ett pass på ridbanan men de höll på med underlaget där :(
Dumma! Jag som var så sugen! Blev en uteritt (och jag hittar inte xD) men en liten slinga hittade jag runt, och valde sen att rida en lång grusväg fram å tillbaka 2ggr, under sista svängen på vägen öppnade sig himlen och de ÖSTE ner!
Dyngsura sladdade vi in på ridbanan, jag kastade mig av Mach och direkt när vi kom in i stallet, så öppnade sig himlen om möjligt ÄNNU mer! Men lite trav och en galopp han vi med iaf ^^

Hemma i mitt stall blev de mock av 4:a boxar, samt insläpp. Bingó vilar idag och antagligen imorgon också!


Och helt allvarligt, vafan vill du mig? Och ännu mera, varför tror du jag bryr mig?
Låt mig vara, jag vill inte veta av dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: