Sammanfattning av Sommaren!

SAMMANFATTNING AV SOMMAREN 2011!
Del 1
Gjorde du något i sommar som du aldrig gjort förr?  Körde hästtransport för första gången.
Vilka länder besökte du?   Endast sverige
Är det något du saknade under sommaren 2011 som du vill ha sommaren 2012? Betald semester!!

Vilket datum från sommaren 2011 kommer du alltid att minnas?  Har inget specefikt datum faktiskt...
Största misstaget? Inget faktiskt!
Har du varit sjuk eller skadat dig?  Hållit mig från skador (bortsett från avåkningen som resulterade i feta såret i ansiktet ;D)

Bästa köpet? Åh, ja vet inte?
Sommarens väder?   JAG tycker att sommaren har varit jättefin! Bra väder, lite regn :)
Vad spenderade du mest pengar på?   Bingós tråkiga eksem :( kostar alltid mig en massa pengar varje sommar!

Gjorde någonting dig riktigt glad?   Ja, något som gjorde mig lite mindre glad också!
Sommarens låt?   Lillasyster - Så jävla bra
Var du gladare eller ledsnare i sommar jämfört med tidigare somrar?  Jag har varit öppnare, dock inte gladare på något sätt...

 

Del 2
Vad önskar du att du gjort mer?   Önskar att jag hade kunnat ändrat lite saket med jobb osv.
Vad önskar du att du gjort mindre?   Önskar jag satt mindre inne pga pollen...
Hur tillbringade du midsommarafton?  Sommarstugan i Dalarna med föräldrarna!

Sommarens favoritprogram på tv?  Åh, de vet jag inte!
Böcker du läst den här sommaren?  Inte en endaste!
Största musikaliska upptäckten denna sommar?  Inga direkta nyheter faktiskt :)

 

Något du önskade och fick?  Nej
Något du önskade dig men inte fick?  Ja, men alla drömmar ska inte uppfyllas! Utan behållas som drömmar!
Vad gjorde du första dagen på sommarlovet/semestern?  Har inte haft "semester"


Finns det något som skulle gjort din sommar bättre?  Ett jobb, självklart!
Hur skulle du beskriva din klädstil sommaren 2011?  För en gångs skull, ganska tunn. Nästan aldrig en tjocktröjja på! :) DEN NI!
Sommarens hetaste?   Ja vet inte, mycket i sommar har varit "hett" ;D
Sommarens bästa tillfälle?  Samma här, vet inte riktigt faktiskt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: