StorMach och tumvantar

Åkte till Mach direkt efter jobbet, glädjande stod de LÄÄÄÄÄÄÄNGST bort i den ENORMA hagen. Kul...
Borsta av och klä på och sen ner på ridbanan. Han var till en början lite stum i sidorna samt munnen, lirka igenom honom och de släppte helt okej. Trava igenom med fokus på öppnor, slutor och skänkelvikningar. Allt för att få honom mer lösgjord, jättejobbigt sa Mach! Kände mig inte helt nöjd, men han var riktigt svettig och trött efter ca 35min ridning (varav trav i typ 20 haha), så vi gav oss, bitvis däremot var han riktigt fin, tog i bakifrån och lättade i fram. Men jag vet att han kan bättre! :D

Vidare sen mot Bingó, för insläpp av tumvantarna.
Cassandra hade mockat <3 Fatta va skönt! :'D
Bingó kom förövrigt i tölt när matte ropa! SLÄPP IN MIG sa han ^^.



Mach är fin när han tar i ordentligt! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: