You light up my day <3

Haft en skitdag, kom 5 min försent imorse för att folk ska envisas med att köra så enormt jävla sakta. FÖR FAN ANVÄND GASEN!!
Eh, ja.. huvudvärk hela dagens om tillslut blev migrän i princip.. Kul...
Vi blev bjudna på lunch då vi hade "möte" samtidigt, ber om laktosfri mat "och ja den ska vara laktosfri säger de på restaurangen, de är bara ströbröd i". jo Tjena liksom.. Typ 3dl gräddsås på... ÅH så laktosfritt...
Fick som tur var byta mot han som höll i mötet!.
Dagen fortsatte med huvudvärk, och hela vägen hem "straffades" jag genom att hamna bakom segåkare igen.
Varför ska de vara så otroligt svårt att iaf minst hålla hastigheten? seriöst? 40 på en 70 väg?

Tänkte först låta Bingó vila pga skitdagen, men sen kom han så glatt mot mig i hagen att jag inte kunde slita mig ifrån honom, mitt hjärta <3
Tog upp honom och beslöt mig för att longera över några travbommar. Han ser för en gångs skull fräsch ut!
Travar på jättefint och travar så fint över bommarna. 4:a gånger ungefär. SEN SKA MAN FAKTISKT GALOPPA ÖVER BOMMARNA! (för man kan låtsas att de är hinder) övertalar honom att trava lite till, sen fick han faktiskt hoppa! hela 4:a gånger typ! Typ värsta fjollhindret, en bom från EN sockerbit och han fick hoppa lääängst ut på bommen xD Så hindret var typ max 20cm högt xD MEN han hoppar ändå! :')



<3<3<3<3<3<3<3<3



Kommentarer
Postat av: Frida

Brukar han inte hoppa annars? Tror jag ska prova longera Guffi över bommar och lite små hinder någon dag :)

2011-09-27 @ 08:30:41
URL: http://guffiframidfelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: